mandag 4. august 2008

Gode nyheter og operasightseeing til dessert






Jepp da var helgen over, nok en gang og denne regnfulle mandagen har jeg en veldig god nyhet å komme med: mamma har kasta ut Peter/Petter(eller hva svarte han egentlig heter), for godt sier hun selv iallefall. Og i dag var dagen da hun anmeldte han:D Wooohoo!!! En lang stund med slit, strev og masing på henne om at han ikke er en helt psykisk stabil person har endelig gitt resultater! Håper bare det holder nå da, og at hun ikke glir tilbake til han...
Iallefall så må jeg bare si til deg mamma, at jeg er stolt over deg:) Og ikke minst veldig glad i deg, også<3


I helga har jeg jobba og vært på hytta med Andreas hvor vi fiksa litt i hagen og pussa opp badet. Andreas og jeg dro hjem fra hytta seint på kvelden i går. Det er sååå koselig å kjøre bil om kvelden, spesielt når jeg sitter ved siden av Andreas:)

Vi sto opp relativt tidlig i dag for å dra til byen for å gå på operahuset. Jeg er litt fascinert over den bygningen og har lenge ønsket å ta en tur opp på den. Været var ikke altfor bra, men vi var veldig heldige, for rett før vi skulle gå under tak begynte det å høljregne som om himmelen var åpen. Hehe....


I dag er det forresten bare 1 uke igjen til jeg skal delta på fadderordningen på UiO.

Jeg gruer meg og gleder meg!

Ingen kommentarer: