fredag 18. juli 2008

Ansiktsrens



Den siste tiden har jeg brukt Vaseline Intensive Care Mild facial cleansing mousse som ansiktsvask, og nå er jeg gått tom. I desperasjonens stund da jeg ikke fant denne verken på Meny eller på Kiwi valgte jeg å kjøpe Clerasil Spot Control. Jeg har prøvd denne før, men er usikker på om jeg ble fornøyd med den ettersom jeg tydeligvis ikke fortsatte med den. Har også prøvd en fra Body Shop som var ganske grei, men der igjen ganske dyr. Jada, jeg vet at det er viktig at man tar vare på kroppen sin og enda mer viktig er ansiktet, iallefall for utseendets skyld fremover.


Noen som har gode tips til rensekrem/vann til ansiktet?

1 kommentar:

Inger Cecilie Dybdal sa...

HVORFOR er Vaseline sin mousse-rens borte? Det er jo den beste! Jeg har kontaktet Lilleborg for å finne ut av dette :/