tirsdag 1. juli 2008

NetCom<3

I dag våknet jeg 2 ganger; først av at Andreas hadde forsovet seg, og andre av at Kamilia sang for meg på mobilen. Litt greit å stå opp til normal tid også. I tillegg hadde jeg fått en melding på mobilen fra NetCom: "Værsågod, du har nå fått 41,50 ekstra på ringekontoen din. Ring, send SMS og MMS! Hilsen NetCom:)" Denne meldingen får jeg hver måned samtidig med de månedlige 200 kr som det koster å ha Young Talk abonnementet. Det greie med disse 200 kr er at man kan bruke dem, så egentlig koster det 0 kr å ha dette abonnementet, for noen ganger klarer jeg faktisk å bruke 200 kr på mobilen i måneden, men nå er de allerede betalt:) + at jeg fikk en mobil med på kjøpet, eller dvs, for 1 krone;) Men hva er vel 1 kr i våre dager? Jeg er iallefall veldig fornøyd med NetCom, for i tillegg til at jeg har Young Talk har jeg også FriVenner som gjør at jeg kan ringe til alle med NetCom-abonnement gratis, og dette koster bare 29 kr i måneden. Smartingen pappa har selvfølgelig ordnet FriFamilie til de fleste som jeg pleier å ringe; han selv, Andreas og JM. Og det er han nok glad for, siden det ikke gikk en dag uten at ejg snakka med Andreas da jeg bodde i Skien, og det går vel sjelden lengre enn en dag uten at jeg snakker en god stund med pappa nå som jeg bor i Oslo. Og hvis jeg skal ringe mamma, noe som er ytterst sjeldent, har jeg jo FriVenner.

Hurra for NetCom!!!

I dag har jeg rydda rommet her, tatt ut av oppvaskmaskina, gått tur med Yaro som selvfølgelig måtte gå på do midt i en hage så jeg måtte plukke opp xP, bestilt billetter til kino i morgen (premiere på Narnia, Prince Carpian), sett hvor veien går fra T-banen og til Meny på Kalbakken, lagd limonade med Andreas og lagd ferdig deigen til dounut og berlinerboller som Andreas skal bake ut i morgen:)

What to do tomorrow:
10-18: Jobb
18-19: Trening på Nautilus
19-20.30: Hjem og slappe av, bestille billetter til Götenborg
21-?: Kinopremiere; Narnia, prince Caspian

Ingen kommentarer: