søndag 27. juli 2008

The Dark Knight


Bilde: Helten selv, Batman. Reddet Gotham nok en gang:)

Bilde: Heath Ledger aka The Joker i The Dark Knight.

Bilde: Heath Ledger slik jeg husker han. Genial skuespiller!!!. R.I.P.

Andreas og jeg dro i går natt (23.40) på Colosseum for å se den nye Batman-filmen The Dark Knight. Filmen var spennende og fengslende. Jeg hoppa i stolen og fikk frysninger mange ganger fordi det var ganske skummelt til tider. Godt at jeg satt tett inntil Andreas. Mange av effektene var animasjon og de fleste var veldig troverdige og så veldig ekte ut.

Heath Ledger var strålende som Joker, og samtidig en motsetning til roller iallefall jeg er vant til å se ham i. Han skremte og overrasket meg en del i denne filmen. Han vil alltid være en av mine favorittskuespillere. Første filmen jeg så han i var "10 things I hate about you" som var en skikkelig god-film for meg. Tror jeg har sett den 20-30 ganger, og enda ikke blitt lei;)



Jeg anbefaler dere å se "The Dark Knight"
Vi var ikke hjemme før i 3-tiden i natt, pga vi valgte filmen som begynte så seint. Andreas stakkar dro hjemmefra i 7-tiden for å gå på jobb. Seinere i dag, klokken 17.09 drar Andreas og jeg med toget bort til pappa. Gleder meg til en uke med fri fra alt, med masse bading, soling, kosing med Dennis og kanskje en kanotur?

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Aww, jeg savner Heath Ledger jeg. Er så rart at han er død.