lørdag 19. juli 2008

Wooohooo!!!

Da var nok en dag over. Min fredag har bestått av å sove til 13.30, være på jobb fra 15.30 til ca. 21, hjem og spise hjemmelagd pizza a la Andreas, derettter på Brun og Blid sammen med Andreas (vi ser faktisk resultater allerede nå, etter bare 2 omganger), hjem og se på film, dusje og sjekke Samordnaopptak.no bare for moro skyld egentlig. Gjett hva!!! Jeg trodde ikke mine egne øyne først, men det viser seg at jeg har fått tilbud fra UiO om å studere litteraturhistorie! :D:D:D Wooohoo!!! Jeg har så klart svart ja, men det virker som om det ikke helt har gått opp for meg enda. Egentlig var jeg litt dum som sjekka det nå, hadde ikke trodd det sto noe der, men ville bare sjekke for moro skyld. Uansett, jeg kommer nok ikke til å få sove i natt, for jeg gleder meg(og gruer meg litt også så klart, alt er jo nytt).

Hvordan gikk det med dere på opptaket til skole til høsten?

Ingen kommentarer: