torsdag 10. juli 2008

Vi sku' på hyttetur med Andreas i bur...

I dag hadde jeg min 2. fridag, i morgen er det "back to the old grind" som man sier. Andreas og jeg dro til hytta, og på vei dit var vi innom Havaristen. Dette er en slags butikk der man kan kjøpe diverse varer som leverandørene deres ikke kan selge ut for full pris. I dag var det pizzaer til 10 kr stk bare pga leveransen de var sendt med hadde holdt 5-6 grader istedenfor 4 som varene egentlig skal være i. Hah...
På hytta sovna jeg på trampolina, inni bagasjerommet på bïlen etter at jeg hadde hjulpet Andreas med å vaske og støvsuge den ren og pen, og i stolen midt i sola, så jeg har virkelig fått farge på kroppen:) Det rare er at jeg blir lettere og mye fortere brun på overkroppen enn på de nedre delene sånn som beina. Hrmpf! Irriterenes, for er det noe som ikke er særlig fint er det kritthvite legger som man må sende ut advarsel mot å bli blendet på før man tar av seg buksa.
Vi dro hjem i 18 tiden for å hente Kenneth og så dra på treninga sammen. Når vi kom hjem spiste vi Toro ferdigmat, kylling tandoori, som verken Andreas eller jeg likte så derfor spiste vi alle 3 ferdig-grøt istedenfor;) Også jeg som egentlig ikke liker risengrynsgrøt, eller all grøt for den saks skyld, men noen ganger er det litt godt. Altså, bare NOEN ganger.

Ingen kommentarer: