søndag 20. juli 2008

Katt og mus

I går dro Andreas og jeg på besøk til Rune, Marius, Glenn og Inger Marie + bestefar på hytta. De hadde med seg Mitsi, katten deres. Hun fanget en mus og tok den med inn i hytta. Vi var usikre på om den var død, og heldigvis fikk vi jaget henne ut før hun fikk sluppet den løs inne i hytta.

Da jeg sto opp i dag var Terje i full gang med å støvsuge og vaske rundt omkring i huset, for å fjerne Yaro-hår. Da jeg kom ned i går etter at Terje, Bente og Yaro hadde kommet hjem fra Stølen nøys jeg i fleng, så i dag var det virkelig tiltak for å fjerne noen allergikerfremkallende partikler her i huset. De er så snille:D
Det er søndag og det pøsregner her i Oslo. Da blir det Tv-tid og te-drikking i koseklær på meg:) Kan vel ikke akkurat klage, for det er deilig, selv om jeg skulle ønske det var fint vær når jeg først hadde fri fra jobb. Til uka skal jeg jobbe 8 timer alle dager unntatt tirsdag og søndag. Jaja, noen må jo jobbe også, og penger blir det jo;) Mulig jeg kjøper meg en Mac eller PC for pengene?
18. august er det informasjonsmøte på UiO for oss Newcomers, en dato jeg trodde vi begynte på skolen, men men:)

Men nå skal jeg fortsette med å slappe av på sofaen. Å ja, forresten: Vi ser på ny sofa nå. En skinnsofa istedet for denne tøysofaen som er her nå. De er letter å holde rene, også henger ikke hundehårene seg fast i skinn sik som det gjør på tøysofaer. Jeg klamerer meg fast til at allergisprøyta skal fungere og at jeg fortsatt kan bo her tross allergien.

2 kommentarer:

Ine Adele sa...

18. august? Hvor har du lest det? Der jeg har lest, er det 12. august..?

Karine sa...

Vel, det var pappa som sa det til meg. Er jo han som får posten min vettu. Men når sant skal sies var det han som sa at skoleavslutninga på Charlie var klokka 19 den 19. juni, også...Når den egentlig begynte klokka 18...hrmpf (stakkar pappaen min) Så jeg skal sjekke posten min selv når jeg drar til pappa til søndag;)

Aleksander Svennungsen har også kommet inn på litteraturhistorie forresten;)