torsdag 17. juli 2008

Helårsallergi


De siste ukene har jeg bare snufsa og nyse i ett sett! Dette pga min allergi mot Yaro, hunden til familien Hansen. Har prøvd å unngå å omgå Yaro for mye, iallefall inne, men hårene ligger jo overalt. Jeg går på Zyrtec og Citrizen daglig uten at det hjelper stort, så nå vurderer jeg å ta en sprøyte med såkalte antihistaminer, som skal gjøre meg "immun" mot stoffene Yaro gir fra seg. Men først må jeg jo få meg en lege her i Oslo, og det betyr at jeg må bytte fastlege, og det er visst ikke bare bare. Terje sendte inn et såkalt ønske om å bytte fastlege til en her på Vestli over Internett, på lørdag, men da jeg ringte dem sa de at de ikke hadde fått oppdatert systemet enda, og at de ikke kom til å gjøre det før i august. Så enten må jeg dra helt til Skien og gå til min tidligere fastlege, eller snufse i 14 dager til. Argh!

Ingen kommentarer: