torsdag 3. juli 2008

Prinser og jomfruturer


Bilde: Andreas og Karine på kino:)

Oppdateringer fra gårsdagen, disse tingene ble gjort;
Jobb og kino + Andreas fikk bestillt hotellrom. En av lederne på jobb kom og spurte om jeg kunne jobbe ut, men siden jeg skulle på kino klokken 21 ble det til at jeg bare jobba til 20. 2 timer ekstra, med overtidsbetaling så klart:) Når Andreas hadde henta meg, skifta jeg i bilen og vi føyk av sted til Colosseum. Narnia, prince Caspian var en fin film. Spesielt for dem som syntes Ringenes Herre og Harry Potter var bra. Ganske mange geniale effekter var det også, og Andreas og jeg både lo og gråt.

Andreas har ikke fått baka ut donutdeigen enda, så jeg undrer litt på hvordan det går med den. Jeg kom akkurat hjem fra jobb. Tok T-banen heeeeeelt aleine for første gang. Blitt stor jente vettu;)
Nå venter jeg bare på at prins Andreas av Nico Hambrosvei 77 skal komme hjem, og da jeg gikk ut av butikken istad kjente jeg at det faktisk var veldig varmt ute, noe jeg ikke la merke til siden jeg var inne i Meny, hvor vi har air-condition:) Deilig med fint vær:D

R.I.P Harald Heide Steen Jr.

1 kommentar:

Ine Adele sa...

Nei, nå tuller du? :D Jeg burde egentlig hatt walking closet. Jeg har shoppet en god del i det siste, men takk og lov for at jeg er så fornuftig som jeg er. Det dyreste klesplagget jeg kjøpte i dag, var den gule genseren, som kostet 250 kr. Så jeg er ikke så dyr sånn sett :P Det som kan koste litt, er garderobeinnredningen xD