mandag 7. juli 2008

Reparere, separere, rommestrere

Bilde: Andreas konsentrerer seg om å bygge ferdig stolene;) Det ble ganske fint til slutt!

Mandag morgen og jeg stod opp klokken 9, Andreas kjørte meg på jobb og henta meg 8 timer seinere for så å dra på trening sammen med Kenneth. Men på den vanlige Nautilusen vi trener på pussa de opp garderobene, så derfor dro vi til Nautilus på Romsås. Der hadde de sinnsykt mye større lokale, og mye mer avanserte apparater. Liker meg mye bedre på Kalbakken jeg, hvor jeg vet hvordan tingene funker, hvor de forskjellige apparatene er og hvilke øvelser man kan ta. Tidligere på dagen hadde Bente kjøpt nytt kjøkkenbord med stoler som Andreas og Kenneth hadde hjulpet henne med å sette sammen, men de ble ikke ferdig før de skulle hente meg og dra på trening så da var det en del igjen å gjøre da vi kom hjem. Jeg var ganske svett og sliten etter både jobbing og trening så jeg hoppa i dusjen, og i dusjen hørte jeg på The Voice hvor de spilte denne sangen. Jeg synes den er skikkelig fin selv om den har et trist innhold.
I morra skal vi kanskje dra på hytta, og isåfall blir det nok lite blogging, men jeg vil komme stektere tilbake med mye å fortelle, hvis vi drar da....

Ingen kommentarer: