torsdag 17. juli 2008

Superkokken min rider igjen

Bilde: Jeg kjeda meg litt en kveld, og fant ut at jeg ville ta fransk manikyr på meg selv. Vet ikke om jeg ble 100% fornøyd med resultatet, men det var bra til å ha vært første gang, mener jeg;)




De to siste dagene, dvs onsdag og torsdag har jeg jobba fra 16-21, noe som har gitt meg friheten til å sove kjeeeeeeeeempelenge på morgenene. Det er litt deilig, men samtidig litt dumt også, for hele dagen forsvinner uten at jeg har fått noe som helt ut av den, annet enn å sove og jobbe så klart. Unntaket var i går, da jeg sov lenge, dro på jobb og etter jobb dro sammen med Andreas til Brun og Blid rett ved jobben min, for å sole oss. Haha, det var faktisk han som foreslo at vi skulle dra dit. Litt skremmende...hmmm Uansett, det var min første solariums"time" siden mamma hadde eget solarium på loftet. Et rom som nå i seinere tid har blitt pusset opp til å bli mitt soverom.
Da jeg kom hjem fra jobb i kveld, var Andreas i gang med å lage vårruller som vi skulle ha til middag. Så imens jeg gjorde husarbeidet Andreas ikke rakk å gjøre ferdig, frityrstekte han og Kenneth dem. Mmm! De ble skikkelig gode! Hvis du fikk lyst til å lage vårruller selv er oppskriften Andreas fulgte her.


Ingen kommentarer: