tirsdag 1. juli 2008

Første dag på jobb

Bilde: Jeg i ny uniform på vei hjem fra min første jobbedag.

Noe må være galt med bloggen min, for av og til klarer jeg ikke å komme meg inn på den:( Slik som i går. Og det fører til at jeg må skrive det som skjedde i går, dagen etterpå. Vel dagen i går var som sagt tidligere min første dag på jobb på Meny Kalbakken. Da jeg kom dit skreiv vi først under på kontrakten, deretter ble jeg vist litt rundt i butikken og så fikk jeg prøvd meg litt i kassa. For å si det sånn, Meny Kalbakken er LITT større enn Meny Nakken....
Det meste var som jeg var vant til, men noe, som f.eks veksling, var annerledes. Vanligvis kan man bare legge på pangene, deretter trykke på en grønn knapp, så kommer pangene ferdig veksla ut, men nå må jeg inn på skjermen for å fikse det. Jaja. fint å vite da iallefall. Da jeg var ferdig klokken 17 henta Andreas meg. Jeg hadde kjøpt noen boller som vi spiste på vei hjem. Hjemme hadde de laget grillspyd med kylling og pølser ++ til middag. Nam!
Etter middagen dro Bente, Andreas og jeg til IKEA. Jeg liker meg skikkelig godt der, for der får jeg inspirasjon til hvordan huset til Andreas og meg skal se ut inni. Jeg har sagt jeg kunne tenke meg å flytte inn på IKEA;)
Etter IKEA-turen dro vi hjem for å hente Kenneth så han også kunne være med på trening. Nautilus-studioet der jeg trener ligger rett ved Meny Kalbakken så vi stakk innnom der etterpå:) Deretter dro vi hjem for å fikse på logoen til Andreas' hjemmeside/portfolio. Her er den hvis noen vi se.

Ingen kommentarer: