tirsdag 8. juli 2008

Tornerose sov i hundre år, hundre år, hundre år...

Bilde: Andreas skrur fra hverandre den gamle sofaen.

Bilde: Oslo kommune Energigjenvinningetat Brobekk



Bilde: Andreas og meg


Bilde: Oppi søppelcontaineren for brennbart materiale. "Hade gamle stygge ting" *vinke*



Bilde: 2 "små" bokser med yoghurt naturell på Storcash


I dag sov jeg til 13 faktisk, eller dvs jeg døsa fra 11 til 13 pga naboungene utenfor som drev og sykla og ringte på sykkelklokkene sine. Egentlig ganske koselig, men kanskje ikke akkurat når man prøver å sove. Greit, det var ikke sovetid så de gjorde ikke noe galt de ungene, men men jeg kom meg opp etter at Andreas hadde kilt meg en del. Jeg har et enormt sovehjerte. Når jeg først sovner, noe jeg oftest heller ikke har problemer med å gjøre, kan jeg sove evig, hvis ingen vekker meg. Men så var det det da, når jeg først våkner er jeg helt kake, som vil si at jeg er svimmel, ør og noen ganger har jeg hodepine også. Jada, er min egen feil, vet det, men det er sååå godt å sove. Da jeg bodde i Skien, kunne jeg plutselig sovne i stolen etter å ha kommet hjem fra skolen. Klarte bare ikke holde meg våken. Men så hadde jeg visst jernmangel også da, noe jeg muligens fortsatt har. Jeg tok jerntabletter for å øke jerninnholdet i kroppen min, men jeg liker ikke å svelge så sinnsykt mange piller, for jeg føler de setter seg fast i halsen. Er vel kansje bare en vane...
Uansett, da jeg hadde stått opp hjalp jeg Andreas med å rive og skru ifra hverandre det gamle kjøkkenbordet og -sofaen, deretter dro vi til Brobekk for å levere det til gjenvinning. På Brobekk ligger også Storcash så vi tok en tur innom der også.


Mulig vi drar på hytta i morra, så tilbake til sivilisasjonen igjen slik at vi rekker å trene før vi drar hjem. Jeg skal jo på jobb klokken 10 på torsdag.

Ingen kommentarer: