lørdag 7. juni 2008

Bading i Nisser

Da var nok en jobbedag over. I dag har jeg hovedsaklig jobba på "gølve" som de sier her i Grenland. Men stakk jo selvfølgelig innom kassene når det var milevis med kø av folk som skulle handle mat.
Man blir ganske sliten etter er hel dags jobbing, men skal ikke si det gjør så veldig vondt på samvittigheten når man legger seg ned på sofaen og tar en velfortjent hvil etter en lang dag. I tillegg har jeg bestilt kinobilletter til Gry, Malene, Ine og meg. Vi skal se Sex and the City sammen på mandag, og jeg gleder meg vilt!
Nå venter jeg bare på at mamma skal komme og hente meg, for jeg skal være hos henne resten av helga. Mamma bor bare et steinkast unna Nisser, så i morgen blir det nok bading og soling på høyt nivå nede på stranden.

Tudeluu<3

Ingen kommentarer: