lørdag 14. juni 2008

Fredag 13. og lørdag 14.

Fredag den 13. gikk fint for seg. Ingen ulykker eller noe sånt, hvertfall ikke i dette huset. Jeg sto opp skikkelig seint, og begynte å vaske badet. Så nå skinner det og luker godt igjen:) Er skikkelig deilig å gå barbeint på nyvaska badegulv<3 I tillegg til å vaske badet gjorde jeg også annet husarbeid som f.eks vaske og henge opp klær, og ta oppvasken. I kveld, lørdag er det hagefest hos meg:) Disse har meldt sin ankomst: Gry Anette, Tonhild, Ine, Alek, Roald, Debora, Eirik, Mette og selvfølgelig Andreas. Noen av mine nærmeste, og kjæreste venner<3 Så da blir vi 10 stk ute i hagen min..*kremt* Alises hage i kveld. Det blir koselig! Gleder meg myyye! Har akkurat sminka meg, støvsugd og tatt oppvasken fra i går. Så nå ser det ganske fint ut her. Jeg var litt redd for at været ikke ville bli det beste, pga det værmelderne sa, men nå skinner faktisk sola:) Nå venter jeg bare på at Andreas skal komme så stikker vi og kjøper inn noe stæsj til i kveld. Uhh, ser på klokka at klokka nærmer seg 14.30 og det er ca da han kommer:) Tar jo 2,5 timer å kjøre fra Oslo og hit...

Skriver mer seinere;)

Anders S. og Bente har bursdag i dag:D Grattis<3

Ingen kommentarer: