søndag 22. juni 2008

Relaxation

Det er søndag, og det regner. Andreas dro på jobb tidlig i dag, og jeg var så vidt våken at jeg på en måte ikke la merke til at han gav emg et hade-kyss. Men når jeg tenker etter så begynner det å demre;)
Hittil har dagen besått av å stå opp, rydde på plass klærne mine der de skal være, rydde noen andre saker på plass og å slappe av foran Tv:) Er greit å slappe av på en søndag. Nå venter jeg bare på at Andreas skal komme hjem så skal vi lage vi middag sammen. Koselig!

5 kommentarer:

Ine Adele sa...

Hvordan er det i det nye "huset"? Har du det bra? :)

Elisabeth sa...

Åh, så koselig det høres ut :)
Håper du har det super, duper bra med Andreas :) Jeg må nesten komme inn en tur på besøk en gang altså :)

Karine sa...

Hei begge to:D
Hehe, har det koselig her:) Eneste dumme er at jeg sover alt for lenge pga den gode store senga til Andreas;P
Når flytter du forresten Ine?
Ja, du måå komme på besøk vettu:) Og hvertfall si ifra om du noengang er i Oslo:)
Klem til begge<3

Ine Adele sa...

Jeg flytter vel rundt starten av august. Så det er enda en liten stund til. Har du fått deg jobb eller?

Karine sa...

Oki^^
Jeg skal på 2 jobbintervjuer i morra:) En på Grorud og en på Kalbakken. Har mest lyst til å jobbe på Kalbakken fordi det er rett ved siden av Nautilusen vi trener på, dessuten er det en veldig fin Meny-butikk:)