tirsdag 24. juni 2008

Trening er bra for kroppen!

Dagen i dag besto av å dra på IKEA for å se på noen ting til rommet vårt. Etter å ha spist wok til middag dro vi innom sykkelbutikken for å kjøpe ny sykkel til meg:D Det ble en metallic rød HEAD sykkel som jeg gleder meg til å prøve i morgen:) Etter det dro vi for å trene på Nautilus, Andreas Kenneth og jeg. Ble skikkelig sliten, men det er bare positivt. Da jeg kom tilbake til bilen så jeg at Gry og pappa hadde ringt. Jeg ringte Gry først og hun fortalte meg at jeg hadde gjort det ganske så bra på eksamenene:D Gjett om jeg ble glad! Har vært sååå livredd for at jeg kan ha stryke på en av dem at det skulle ikke vært lov. Men heldigvis gjorde jeg ikke det:) Seinere på kvelden dro Andreas og jeg tilbake til IKEA for å kjøpe tingene vi så på tidligere på dagen, etter at vi hadde snakket litt med resten av folka om vi kunne kjøpe disse tingene eller ei. Er jo tross alt deres hus. På vei hjem tok vi turen innom MacDonalds og kjøpte sjokolade-milkshake. Nam<3
Legger ut bilder av sykkelen seinere:)

2 kommentarer:

Ine Adele sa...

Jeg vurderer å skaffe meg sykkel jeg også. Tro det eller ei! Har ikke hatt sykkel siden barneskolen, så det kan jo bli interessant. Du får si ifra om du anbefaler sykkelen eller ikke ;D

Karine sa...

Hihi, det sies jo at når man først har lært seg å sykle så kan man det resten av livet selv uten trening;) tsss...
Jeg tenkte jeg skulle ut og sykle litt på den fine røde sykkelen min nå:) Suse litt rundt i nabolaget og finne ut hvor ting ligger. Kan bli interessant;)