torsdag 26. juni 2008

Lille Persille

I dag morges ble jeg vekket av Kamilia som sang "Lille Persille-sangen". Nei hun hadde ikke kommet på overraskelsesbesøk, det har seg nemlig sånn at når hun var mindre elsket hun denne sangen, og Silje tok den opp på mobilen og sendte den rundt til resten av familien. Jeg bruker den som alarm-lyd fordi det er for det første en lyd jeg våkner av og som jeg i tillegg liker. Synes den er så shønn:)

"Lille Persille i hagen står.
Lysegrønn kjole og krusete hår.
Hvorfor så stille, lille Persille?
Kanskje du ville på ball i år?"

Nå er vaskedama her og vasker (sier vel seg egentlig selv at det er det hun gjør men...anyway)
Jeg skal lage middagen i dag!! Andreas og jeg la kyllinglårene i marinade i går kveld, så da skal jeg bare steike dem, koke ris og lage en rød saus.


Og forresten; jeg fikk jobben!!! På Meny Kalbakken:) Wohooo!

2 kommentarer:

Ine Adele sa...

Gratulerer med ny jobb :)

Karine sa...

Takk takk;)