søndag 22. juni 2008

Dagen vi har venta på

Bilde: Gry glemte solbrillene sine da hun var hos meg, så da måtte jeg jo ta bilde av dem og sende til henne og spørre om det var noe hun hadde glemt.


Bilde: Kebaben på Bislett. *Sikle*


Lørdagsmorgen skulle jeg på jobb fra 10.30- 18.30. Min siste dag på Meny Nakken. Vemodig. Monica repeterte om og om igjen hvor mye hun kom til å savne meg... Og sa at lunsjen min, skulle hun betale. Utrolig snilt gjort, selv om jeg helst hadde lyst til å betale den selv. Uansett, mens jeg var på jobb var Andreas hjemme og fiksa ferdig leiligheten min. Dagen før vaska vi badet sammen og gjorde noen smårengjøringer her og der ellers i leiligheten også. Alisa hadde vis banka på verandadøra ganske tidlig for å være med på den resterende vaskinga, selv om Andreas helst ville gjøre dette aleine.
Da jeg kom hjem var Alise og Andreas i ferd med å henge opp gardinene som var der før jeg flytta inn, i tillegg til alle de andre tingene som jeg raskt hadde tatt ut av leiligheten da jeg flyttet inn. Ikke helt min smak kan man si. I følge Alise var det skikkelig viktig at det bildet hang der og det der og at det så fint ut. Jeg kom med kommentaren " Er det egentlig så viktig? Hun som flytter inn kommer nok til å ville sette sitt preg på leiligheten, istedenfor å ha alle disse tingene her inne." Alise hadde visst blitt enig med moren til jenta som skal flytte inn at det skulle være møblert osv. Det er forskjell på møblert og innredet med bilder og det hele, mener jeg...
Jaja, ikke mitt problem lenger. Etter å ha reist fra Alise var vi innom Meny nok en gang, for å levere tilbake uniformen min og for å gi Monica en ekstra klem. Deretter bar det mot hovedstaden:) På vei hjem var vi innom Bislett Kebab hvor de har verdens beste kebab! Hver gang Andreas har vært innom der mens jeg har vært i Skien, og deretter fortalt meg det, har jeg blitt litt misunnelig.
Vel hjemme i Nico Hambrosvei pakket vi ut alle tingene mine og gikk ut en tur med Yaro. Koselig:) Rommet var blitt bedre enn Andreas hadde fortalt meg, bare for å få meg positivt overrasket så klart:)

Da var vi offisielt samboere gitt:)

Ingen kommentarer: