tirsdag 24. juni 2008

Litt støl her og der, men det gir en god følelse

Bilde: Min jobbsøknad med CV bak.

Plutselig funker blogspot igjen. Juhuu! Hadde store problemer med å få lagt inn blogg i går, så var klar for å skrive den på nyt i dag, men til min positive overraskelse så var den faktisk kommet opp:) Ikke dårlig!
Plutselig har en del personer jeg kjenner begynt å blogge. Dette er den nye trenden;) Det å blogge er oppfølgeren til det å skrive dagbok, på en mer teknologisk måte så klart. Men det som er at det passer meg ypperlig, for etter å ha gått på Medier og Kommunikasjon i 3 år må jeg innrømme at det har blitt lite håndskriving på meg, og mer tasting på Mac'en. I tillegg har jeg den uvane at jeg blir ganske fort sliten hvis jeg skal skrive mye og da svikter skriften. Ok, det blir ikke uleselig, men fint blir det heller ikke.

Vel, min dag i dag har vært ganske innholdsrik. Andreas og jeg la oss ikke før seint i går kveld så da ble det litt lengre sovetid for oss i dag. Jeg våknet i 11 tiden og sa til han at nå må vi stå opp slik at vi kan få levert ut jobbsøknadene mine til de daglige lederne ved butikkene før de går for dagen. Men neida, Andreas orka ikke stå opp...Så da ble jeg liggende og døse jeg også. Halv 14 våknet jeg igjen og bestemte meg at jeg skulle hvertfall ikke ligge lenger, så da sto jeg opp. Andreas kom like etter;) Haha! Søren at jeg ikke skjønte det før, så skulle jeg bare stått opp helt uten videre klokken 11 slik som jeg i første omgang ville.
Iallefall etter frokost dro vi innom Menyene på Grorud, Kalbakken og på Grønland for å gi ut min søknad. Jeg ble møtt av en smilende ansatt hver gang, men ingen av lederne hadde anledning til å snakke med meg. 2 av dem var på ferie og den 3. satt i et møte. Blæ! Jeg fikk iallefall levert dem ut, så får vi se hva som skjer:) Må bare huske å ta med meg mobilen hvor en jeg går fremover.
Etter å ha vært på Better Bodies-butikken og kjøpt noen treningsklær dro Andreas og jeg hjem for å lage middag. Laks i folie med grønnsaker. Nam<3
Christopher L. har bursdag i dag:) Grattis!

Ingen kommentarer: