torsdag 12. juni 2008

Med blanke ark og fargestifter...


Onsdag leverte jeg tilbake Macen til skolen, litt vemodig men, visste jeg ikke skulle ha knytta et så sterkt bånd til den, men gjort er gjort og spist er spist. Kommer meg nok over det når jeg får min egen lille shønne Mac servert på fanget. Har satt fetteren til Andreas på saken, og gleder meg til å se utfallet av det..og ikke minst prisen!!! Dagen før hadde jeg bestemt meg for å dra opp til mamma igjen, i mangel av annet å gjøre, men bussen jeg ville ta gikk så klart ikke til Treungen, bare til pappa. Derfor dro jeg først til Tørdal for å vente på at mamma skulle hente meg der. Jeg slapp ut Dennis og satte meg ut på verandaen for å sole meg. Herlig med ferie:)
Mamma kom etter en stund for å hente meg. Etter at jeg hadde vært hos henne en stund gikk jeg ned til Boppo for å være der. Litt utpå kvelden kom pappa og henta meg og vi dro hjem til Haugtraa. Så klokken 12.45 i dag tok jeg bussen ned til byen igjen fordi jeg skulle på jobb klokken 16. Min 3. siste dag på Meny Nakken... Uff!
I morgen vet jeg ikke hva jeg skal finne på... Været er ikke noe spesielt bra så er ikke noe godt å være ute heller. Finner nok på noe:)

Nå er det ikke lenge til jeg flytter, og jeg er litt rastlaus. Nye ting, nye folk, alt blir på en måte nytt. Kan vel kanskje kalle det en ny start. Med blanke ark og fargestifter tell.... Andreas kommer på lørdagsmorgenen. Vi skal ha hageparty med mine nærmeste venner, iallefall de som kan. Håper bare det ikke begynner å regne...... selv om jeg tror jorda kunne ha godt av litt vann nå, så tørt som det er. Skogbranner har det jo vært en del av...

Partytelt er en fin ting....
11 dager igjen til jeg flytter?

Ingen kommentarer: