fredag 6. juni 2008

Jobb istedenfor bading

Foto: Dette var det som var i gaven fra Monica; Bamsemums, Stimorol tyggis, Melkesjokolade Eventyrpose, 2 Loveheartsruller og 2 Pingvinstenger med jordbærsmak. Nam!

I dag, fredag 9. juni sto jeg opp klokka 13.30 faktisk. Hadde vært våken en stund før, men likte meg så godt i senga at jeg liksågodt ble liggende. Vel vel, da klokken var nærmere 14 ringte Anwar meg og lurte på om jeg ville være med til Olavsberget for å bade sammen med han, Marius og noen til fra Skien. Hvem sier vel nei til å være med ut og bade? Jo, jeg... Eller, først sa jeg ja, men minuttet etter Anwar hadde ringt meg ringte Monica og lurte på om jeg kunne jobbe på Meny i dag, fordi Anette ikke følte seg så bra og måtte dra hjem. Og snill som jeg er, (:P) stiller jeg alltid opp, hehe... 15 min etter troppet jeg opp på Meny. Der ble jeg møtt av Monicas sprudlende ansikt, og det gjør meg alltid glad:) Blir skikkelig fælt å slutte på Meny Nakken, men må man så må man. Skulle gjerne tatt med meg folka fra Meny og plassert de på den nye jobben min (som forhåpentligvis blir på Meny Kalbakken).
Er en skikkelig koselig flokk jeg jobber sammen med må jeg si!
Jeg fant ut at Thomas, kameraten til Mette, har begynt å jobbe der. Han har jeg venta på siden jeg møtte han i bursdagen til Mette i oktober i fjor, og det var da han fortalte meg at han hadde snakka med Stefan, sjefen min, om å få jobb der. Altså, med "venta på" mener jeg at jeg har lurt på når han hadde tenkt å begynne på Meny. Selvfølgelig når jeg slutter begynner han...argh! Jaja...
Stine og Hennie kom på jobb klokken 16. Da var vi 3 jenter som skulle sitte i kassene og nei, vi var ikke for mange! Sinnsykt mange folk var innom Meny Nakken i dag! På slutten av dagen fikk jeg en uventa gave fra Monica. Den var pakket inn i gullpapir og greier;) "Fordi du er så snill og flink" sa hun til meg og gav meg et stort kyss på kinnet;) Monica er sånn, skikkelig snill, sprudlende og alltid glad, noe som sagt gjør meg også veldig glad.

Melding til Andreas: "Planen hennes var å bade på Olavsberget, men istedenfor går ho på Meny for å jobbe... Er ei som virkelig liker jobben sin her...:)"

Ingen kommentarer: