mandag 16. juni 2008

Ganske tomt her :-/

Bilde: Andreas rydder ut av kjøleskapet mitt. Flinkingen:D

Nå har Andreas dratt. Vi har fått gjort en del i dag selv om vi sto opp relativt seint.
Andreas hadde med bilen til Terje så han tenkte det kunne være lurt å ta med seg noe allerede nå. Vi fant ut at dette var en veldig god ide etter at vi faktisk fikk stabla hele bilen full av ting som skal til Oslo. Og det er fortsatt mer igjen... I tillegg fikk vi gjort noen... Hva kan jeg kalle det? Opprenskninger både her og der. Til og med i kjøleskapet. Og gjett hvem som fikk den jobben? Hehe.... Etter å ha pakka det meste inn i bilen ble det litt tomt her. Vemodig.
Da vi følte oss fornøyd med dagens innsats, begynte Andreas på middagen; grillet svinefilet med tilbehør. Det var faktisk ganske godt, men jeg spiste for fort og det resulterte i at jeg ble altfor fort mett. Til dessert tok vi oss en liten kjøretur over brua for å spise is. Koselig:)

I tillegg fikk jeg vite av Alise at det kanskje kommer ei jente på 16 år fra Fjone med sin familie for å se på hybelen min nå til onsdag eller torsdag. (Kunne de ikke venta til jeg hadde flytta ut?) Så da må jeg vel kaste meg rundt og få fiksa litt opp her. Planen var å gjøre det til helga, sammen med Andreas, men.

I morra er det mandag, og som det ofte er i sommerferien, er det fri. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre enda, men har på en måte litt lyst til å dra til pappa... Her om dagen kom jeg til å tenke på en slags hytte jeg hadde da jeg var liten, som jeg ikke har vært i på mange år. Det er rettere sagt en steinhylle, så jeg er 100% sikker på at den ikke har forsvunnet. Med mindre noen har sprengt den vekk, men det er jo lite sannsynlig. Så da kunne jeg tenkt meg å ta en liten mimretur dit.

1 kommentar:

Ine Adele sa...

Jeg visste ikke at du hadde blogg :/ Men nå vet jeg det :D Det er bra at du er flink til å blogge (Y).