onsdag 18. juni 2008

Fotballkamp

Bilde: Herøya vs Drangedal. Resultat: 4-4. Sol med møøøørke skyer.

Bilde: Anwar med min genser.

Bilde: Jeg som har kledd godt på meg for ikke å bli syk. Angra ikke på at jeg tok med den jakka nei. Ikke paraplyen heller for den saks skyld.

Klokken 16 ringte Anwar meg og lurte på om jeg ville være med og se på han og laget hans spille kamp mot Drangedal klokken 19. Med både gummistøvler, varm jakke en ekstra genser og paraply tok jeg bussen til Herøya. Fotballkamp er kanskje ikke det gøyeste jeg vet om, men blir alltids litt morsommere når man kjenner personene som spiller. Savner tiden da jeg spilte fotball selv, littegranne. Samholdet i laget ikke minst. Etter kampen var Anwar ganske kald stakkar, så han fikk låne min russe genser størrelse medium. Passa jo ganske bra den:) Anwar og jeg har vært venner siden..hmm sommeren mellom grunnkurs og 2. klasse og vi har noen felles bekjente også. Jeg tror det var den sommeren han introduserte meg for Marius, kameraten hans. Vi har bada sammen noen ganger på sommeren, noe som har vært kjempekoselig. Kommer til å savne dem når jeg flytter:(

Ingen kommentarer: