søndag 15. juni 2008

Dagen derpå?

Bilde: Mine nydelige gummistøvler på sin jomfrutur ut i det regnvåte gresset

Dagen i går ble veldig koselig. Vi spiste grillmat og koste oss. Vinden gjorde at det ble litt kaldt men jeg fant fram det jeg hadde av tepper og dyner så etterhvert satt vi alle med dette på oss. Eirik ringte meg en stund før alle kom og sa han kunne ikke komme fordi han skulle i bursdag til Larsi, noe han hadde glemt. Malene kom sammen med Ine og Alek, og det var jo koselig:)
Etterhvert blei det så kaldt at vi fant ut at vi skulle krype inn i min lille hybel for å varme oss.

Istad var jeg ute og prøvde de nye gummistøvlene jeg fikk av Silje og tante Kate til bursdagen min. Jada er en stund siden bursdagen min, men ja det er faktisk en stund siden det regna også, så da har jeg ikke fått sjansen til å prøve dem før nå.

Men nå har Andreas laget frokost til meg, ciabatta med egg og beiken. Nam<3

Ingen kommentarer: